ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Οι πελάτες του smartsafeshop.gr έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν το οποίο παρέλαβαν.
 
Προϋποθέσεις Αλλαγής – Αντικατάστασης Προϊόντος
 
1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
 
2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρήγγειλε το προϊόν ο πελάτης.
 
3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.
 
Λόγοι Αλλαγής Προϊόντος
 
Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αλλαγή/αντικατάσταση στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παρακάτω λόγους:
 
1. Αλλαγή στο μέγεθος του προϊόντος
 
2. Αλλαγή στο χρώμα του προϊόντος
 
3. Αλλαγή στο σχέδιο του προϊόντος
 
4. Αντικατάσταση – Το προϊόν που παρέλαβε ήταν ελαττωματικό
 
5. Το προϊόν που παρέλαβε ήταν άλλο σε σχέση με αυτό που παρήγγειλε (λάθος κατά την αποστολή)
 
Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντος
 
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει αλλαγή στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παραπάνω λόγους.
 
Σε όποια από τις 5 παραπάνω περιπτώσεις πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας είτε μέσω email (info@smartsafeshop.gr) είτε τηλεφωνικά (210 95 67 723) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραγγελίας και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την αλλαγή.
 
Κατόπιν συνεννόησης ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν που θέλει να αλλάξει με δικά του έξοδα αποστολής.
 
Μόλις το τμήμα επιστροφών της εταιρίας smartsafeshop.gr παραλάβει το προϊόν και σιγουρευτεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε αποσταλεί) προχωράει στην αποστολή του προϊόντος το οποίο επέλεξε ο πελάτης. Οι αλλαγές γίνονται αποκλειστικά μέσω των ΕΛΤΑ COURIER.
 
ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Στις περιπτώσεις αλλαγής σχεδίου του προϊόντος, αλλαγής μεγέθους του προϊόντος ή χρώματος τα έξοδα αποστολής της αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη (τα έξοδα αποστολής της αλλαγής είναι 3,50 ευρώ).
 
Στις περιπτώσεις ελαττωματικότητας ή λάθους προϊόντος κατά την αποστολή τα έξοδα αποστολής της αλλαγής επιβαρύνουν την εταιρία smartsafeshop.gr.
 
Η εταιρία smartsafeshop.gr δεσμεύεται να εξυπηρετήσει τους πελάτες οι οποίοι αιτούνται αλλαγή προϊόντος για τους παραπάνω λόγους.
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
 
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς που έκανε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας smartsafeshop.gr.
 
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνει χρήση του δικαιώματος του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραγγελίας του προϊόντος.
 
Προϋποθέσεις Επιστροφής Χρημάτων
 
1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
2. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο πελάτης παρήγγειλε το προϊόν.
3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής και ασφαλισμένη αποστολή μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.
Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων
 
Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας είτε μέσω email (info@smartsafeshop.gr) είτε τηλεφωνικά (210 9567 723) εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο πελάτης παρήγγειλε το προϊόν και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την επιστροφή χρημάτων.
 
Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν με δικά του έξοδα αποστολής το οποίο παρέλαβε στη διεύθυνση :
 
Smart & Safe Solutions
Λυκούργου 77 – 79
Καλλιθέα, ΤΚ 17676
 
Κατά την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρία το προϊόν θα περάσει από τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο έτσι ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη.
 
Η εταιρία smartsafeshop.gr δεσμεύεται να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος (όχι για έξοδα αποστολής και αντικαταβολής εάν υπάρχουν), εφόσον έχει εγκριθεί και κατόπιν του ποιοτικού ελέγχου, εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να το γνωστοποιήσει στον πελάτη μέσω ενημερωτικού email. Θα σας επιστρέφουμε τα χρήματα πάντοτε στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε και αφού μας έχετε ενημερώσει σχετικά. Προϊόν το οποίο έχει υποστεί ζημία ή δεν είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε ή το οποίο έχει φθαρεί, εκτός από το άνοιγμα της συσκευασίας του, ή έχει λερωθεί, δεν θα επιστρέφεται. Παρακαλούμε να επιδεικνύετε εύλογη επιμέλεια όσο χρονικό διάστημα τα προϊόντα βρίσκονται στην κατοχή σας